X
header one

Fra din pc eller laptop til brukernes smarttelefon: Med TeleCare er det enkelt å følge med på en utprøvingsperiode, og få pasienter til å bli fornøyde høreapparatbrukere.

Introduserer full fjernjustering i nåtid.

TeleCare introduserer full fjernstyring i nåtid, slik at audiografer kan finjustere brukerens høreapparater i virkelige situasjoner og i naturlige omgivelser. Etter den første tilpasningen på kontoret, kan oppfølging gjøres på nett via videosamtaler – som et virtuelt hjemmebesøk. Dette gjør at audiografer kan tilpasse høreapparatet i sanntid, mens brukeren befinner seg i naturlige omgivelser, og bidrar til kontinuitet i utprøvingsperioden.

Finjustering med fjernjustering.

TeleCare gjør det mulig å finjustere høreapparater med fjernjustering via Connexx™, enten fra en PC eller laptop. Connexx er synkronisert med TeleCare-portalen, og tilbyr full fjernjustering i nåtid og mulighet for videosamtaler.

For deg

Gjør hverdagen din enklere.

Signia-Nx_acoustician-notebook-video-chat_2560x1200px
TeleCare-20_notebook_736px

1. Verdifull sanntidsinformasjon

Bruk sanntidsdata til å sjekke verdifulle indikatorer på utvikling og tilfredshet, og få bedre forutsetninger for justeringer underveis i utprøvingsperioden.

  • Følge daglig tilfredshet
  • Gjør at du kan reagere mer presist
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

2. Finjustering med fjernjustering.

Imponer dine brukere med å løse problemer med fjernjusteringer etter den første tilpasningen på kontoret for å sikre kontinuitet i utprøvingsperioden. Sanntidsinformasjon hjelper deg så du kan justere høreapparatene optimalt til enhver situasjon.

  • Sørger for kontinuitet i utprøvingsperioden
  • Unngå unødvendige kontrolltimer
  • Lar ikke enkle utfordringer ødelegge utprøvingen
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Kommuniser ansikt til ansikt med dine brukere, uansett hvor de er.

Videosamtaler, tekstmeldinger og lyd via CareChat sørger for enkel og effektiv kommunikasjon med dine brukere.

  • Gjør det lettere å kommunisere
  • Lar deg feilsøke problemer svært enkelt
  • Sparer deg for tid og unødvendige kontrolltimer

For dine brukere

Alltid tilgang på hjelp

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_2560x1200px

1. Hjelp fra audiograf, rett fra smarttelefonen.

Et “virtuelt hjemmebesøk” er tilgjengelig for alle brukere med en iOS- eller Android-enhet via myHearing-appen. I tillegg til å veilede brukere gjennom utprøvingsperioden, gir den prisbelønte
appen* enklere tilgang på hjelp fra audiograf, rett fra smarttelefonen.

  • Umiddelbar tilgang på råd og feilsøking
  • Færre kontrolltimer
  • Økt kundetilfredshet

2.  Raskere kjennskap til sine høreapparater.

Fjernkontrollmuligheter samt enkel tilgang til ofte stilte spørsmål og bruksanvisning bidrar til at brukerne blir vant til nye høreapparater raskere.

  • Mange utfordringer løses uten venting
  • Brukere blir mer komfortable med sine nye høreapparater
  • Raskere akklimatisering

3. Engasjerende tilvenning.

Med engasjerende steg-for-steg lytteøvelser og guidet hjelp, blir brukere raskere kjent med sine nye høreapparater.

  • Brukere lærer i sitt foretrukne tempo
  • Mulighet for tilbakemeldinger gir rom for individualisert oppfølging
  • Færre mislykkede utprøvinger

Testet og dokumentert suksess:

TeleCare-20_success-grafic_736px

Å venne seg til helt nye høreapparater kan være en utfordring. For å gjøre utprøvingsperioden så kvalitetssikker og effektiv som mulig, er Signia TeleCare det perfekte verktøyet

En feltundersøkelse viser at TeleCare bidrar til at utprøvingsperioden blir raskere, smidigere og mer effektiv enn noen gang.**

Få tilgang på TeleCare 3.0 ved å registrere deg på telecare.signia-pro.no

Registrer deg nå

 myHearing App-en fungerer med alle Signia Nx høreapparater og primax star-høreapparater.***

Signia-Nx_hearing-aids-circle_1200px

Oppnå flere mål og fordeler nå:

Bruk TeleCare og vis dine brukere hvordan de kan laste ned myHearing-appen på Google Play eller Apple App Store og opplev alle fordelene med TeleCare.

Last ned myHearing App

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

*CES Innovation Awards 2017 Honoree

**Feltundersøkelse utført i 2016 i USA og Tyskland av Sivantos for å evaluere effekten av TeleCare med 25 praktiserende høreapparatspesialister og 150 av deres brukere over fire måneder. Resultatene viser at når TeleCare benyttes, blir den gjennomsnittlige returraten på høreapparat, lengden på utprøvingsperioden og antall kontrolltimer redusert sammenlignet med når TeleCare ikke benyttes. Resultatene av studien er presentert i dokumentet “Signia TeleCare – the Future of Hearing Care Starts Now”. Tilgjengelig i vårt Scientific Library.

***Finjustering i nåtid og sporing av brukstid, programbruk og situasjons-klassifisering er kun tilgjengalig i Signia Nx. 

myHearing App smarttelefon-kompatibilitet:

myHearing-appen passer med alle Android smarttelefoner (Android 4.4 og nyere) og iPhones (iOS versjon 8 og nyere).

For optimal Android app-stabilitet anbefaler vi følgende mobiltelefoner:

 Android Whitelist
  • Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
    • SM-G960F
  • Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G950F
    • SM-G950U1
  • Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
    • SM-N950U1
  • Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G930FD
    • SM-G930V
  • Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G935F
  • Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G920I
  • Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G925F
  • Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G900F
  • Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A510F
  • Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A320FL

Nye telefoner kan bli lagt til listen.

Hvordan jobbe med TeleCare

Last ned myHearing App

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_no_300px

google-play-badge_no_300px